Donúti nás zamyslieť sa nad propagovaným produktom a v mnohých prípadoch na daný odkaz klikneme a nakúpené aj veci o ktorých sme pred pár minútami ani nerozmýšľali.
Na svete existujú marketingový experti ktorí sa zaoberajú ovplyvnením mienky ľudí s cieľom predať.
Preto to, čo pred rokmi nebolo bežné na nás dnes vyskakuje z každej internetovej stránky a preto vznikajú povolania ako influencer, youtuber či instagramové hviezdy ktoré žijú z reklamy, propagovania produktov a z ich predaja,. Niekedy sa však účinok minie efektu a to práve vtedy keď na vás z každej strany vyskakujú odkazy ktoré sú otravné a niekedy z nich hrá hudba a vtedy prvé čo spravíte je ich zavretie a nezáujem o produkt. V tom prípade platí že menej je viac a i tu by mali manažéri nájsť vhodnú mieru ktorá by zákazníka neotravovala.
Za posledných desať rokov dokonca internet úplne predbehol bilboardy a reklamu v televízii.
Niekedy je dokonca pre firmy drahšie dostať svoju stránku alebo produkt na internetové stránky ako do televízie kde sú najdrahšie vysielacie časy večer. Zaujímavým faktom je, že odkazy ktoré na vás vyskakujú sú šité na mieru pre vašu osobnosť a záľuby. Internetové prehliadače totiž sledujú aké stránky navštevujete a na základe toho vám posielajú odkazy a upozornenia o tom čo by ste si potenciálne mohli kúpiť.
Samozrejme i tu by malo platiť že všetko treba s mierou i nakupovať i nechať sa ovplyvniť predajcami. Kupujte kvalitné produkty, niekedy je menej viac a zamýšľajte sa nad tým čo je pre vás naozaj potrebné. Spoločnosť totiž ešte nikdy predtým nežila v dobe prekypujúcej materializmom ako dnes. Tovaru je všade obrovské množstvo a preto si môžeme vyberať. To využívajú predajcovia ktorí sa snažia ovplyvniť našu mienku. Koniec koncov nezabúdajme že reklama hýbe svetom a je číslom jeden v ovplyvnení trhu.